adwords kampány
Google Hirdetés

Adwords kampány

Az Adwords kampány is lehet folyamatos, vagy időszakos

 

Az adwords kampány, kampányok is, mint minden, akár online, akár offline kampánynak meg vannak a maguk időszakai. Ezeknek a kampányoknak az ütemezése adja meg a ritmusát az üzletednek. Természetesen a legfontosabb kulcsszavaidra, amiket azt szeretnéd, hogy igazán hozzád kapcsoljanak az emberek, érdemes folyamatosan jelen lenni. Az a legjobb, ha teljesen azonosítani tudnak azokkal a kulcsszavakkal, ami a stratégiád alapjait jelenti. Emellett természetesen az év egyes időszakaiban mást és mást kell tenned.

Év elején a teljes évre szóló programoknak, vagy az újdonságoknak a bevezetése az, ami egyébként is érdeklődést és így kereséseket vált ki az interneten. Ezeknek megfelelően érdemes gondolkodni a kampányaidról is. A tavaszi hónapok az év egyik legfontosabb kampány időszaka. Ilyenkor kell erőteljesen megragadni a figyelmet, mert az az év hátralévő szakaszaira is meghatározó lesz. A szezonális nyári dolgokat, nyaralások is ilyenkor kell értékesíteni. A nyár, ami mindenki számára inkább a pihenés ideje, kitűnően alkalmas a kísérletezésre, új termékek tesztelésére. A nyári kampányokból táplálkozva már bátran építheted fel az év végét, vagy a következő év elejét. Az év végén a már kipróbált termékeket, a karácsonyi, év záráshoz kötődő szolgáltatásokat tudod jól értékesíteni. Ez az éves kampány tematika, jól használható az adwords kampányaidban is.

A nyár a nagy sport tornák, a nagy csaták időszaka is, mások ilyenkor az adwords kampányok is. Itt rövid időn belül kell bevetni mindazt a tudást, amit korábban elsajátítottál. Azonban még tavasszal minden kampány létfontosságú az egész évedet tekintve, addig nyáron inkább már arra kell figyelni, hogy kipróbálj új dolgokat. Ilyenkor kell kísérletezni!

 

Az Adwords kampányokban a folyamatos kísérlet, tesztelés a döntő

 

A nyáron megszerzett és begyakorolt új tudás segítségével, majd az év végét tudod páratlanul sikeressé tenni és az év végi sikeres adwords kampányaid hatással lesznek az év kezdésre is. Az adwords kampányokban is érvényesül a piacszerzések, háborúk, sportsikerek logikája, mint minden üzleti tevékenységben.

A háborúkban tavasszal kell előnyre szert tenned, s nyáron kell gyors, hatékony hadmozdulatokkal a győzelmet kivívnod, mert a tél felé közeledve már nem lesz elég átütő erő a tevékenységedben, hacsak nem vetsz be új és váratlan taktikai elemeket. Ezeket pedig mikor tesztelnéd, ha nem nyáron?

A sportban tavasz végén, a bajnoki szezonok zárásaként kell az átütő formád hoznod, ha nyertesnek, akarod tudni magad az adott évben. A nyári tornákon résztvevőknél is már csak abból lehet építkezni, amilyen munkát tavasszal elvégeztek. S ehhez bedobni a szezonban még ki nem próbált pár taktikai újítást, amivel az ellenfeleket meglepheted. Ez érvényes az olimpiára, a labdarúgó európa és világbajnokságokra és minden más sportág nyári tornáira.

S az üzleti életben sincs ez másképp, a tavaszi kampány munkáid, értékesítéseid, kell, hogy az évnek stabilitást adjanak. A nyáron pedig ezeken kell tovább dolgozni, új módszereket kipróbálni, új termékeket tesztelni.

Az üzlet is teljes egészében követi az élet törvényszerűségeit. Így az energiákat, az értékesítési volumenek alakulását, a kísérletezést is, ezeknek az energia törvényeknek az alapján kell beosztanod.

Legyen megfelelően aktív és kreatív a nyár az üzletben, az adwords kampányaidban is, a megérdemelt pihenés mellet!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .