Google Kampány Menedzsment konzultáció

Ft22.000,00

A konzultáció során lépésről lépsre átveszünk mindent, amire a Google hirdetések menedzselése során figyelned kell. Először az alapbeállításokkal és a hirdetett felületekkel kezdjük. A konzultáció előtt, ezért mi alaposan kielemezzük az eddig használt eszközöket. Ezeknek a beállításoknak az alapján tudjuk megmondani, hogy miken kellene változtatni.

A második lépcsőben magának a hirdető fióknak a beállításait vesszük górcső alá. Ezt követik az egyes kampány beállítások, majd a kulcsszavak és a hirdetések. Így a Google hirdetéseid teljes spektrumát átvilágítjuk.

Cikkszám: GK Management Kategória:

Leírás

Google Kampány Menedzsment konzultáció

Amennyiben valaki komolyan foglalkozik a Google Kampányok menezsmentjével, beállításaival és azok folyamatos módosításaival, az tudja, hogy mennyire sok adatot figyelembevevő, összetett feladat. A legtöbb online hirdető rendszer csapdája, éppen az, hogy látszólag bárki számára könnyen kezelhető felületeket kínál fel a hirdetőknek. Pár kattintással és pár paraméter megadásával tulajdonképpen elindítható bármilyen hirdetési kampány.

A legtöbb felhasználó örül ennek a könnyű kezelhetőségnek. Azonban a könnyű kezelhetőség inkább felületességet és nem professzionális beállításokat eredményez, amivel valóban érhetnénk el eredményeket. Ráadásul az eredményességhez nem elegendő önmagában a Google hirdető fiókra koncentrálni, hanem az azon kívül lévő a hirdetéseinket kattintások után fogadó online felületek nagyon alapos elemzése és megértése is szükséges.

A Google kampányok ugyanis, az organikus internetes keresésekhez hasonlóan a felhasználói élmény maximalizására törekednek. Hiszen maguk a hirdetések megjelenései közül is a legfontosabb felület az organikus keresések feletti terület. Emellett természetesen lehetőségünk nyílik a célcsoportunk érdeklődési körének megfelelő online felületeken is megjelenni. Ebből a szempontből rendkívül fontos maguknál a megjelenéseknél a hirdetési beállítások, – amik rengeteg egyedi paramétert tartalmaznak – de ugyanilyen fontos, hogy milyen információkat kapnak a hirdetésekre kattintók a honlapunkon. A hirdetések relevanciája, ahogyan az oldal élménye is lehet így “Átlag alatti”, “Átlagos” vagy “Átlag feletti. Így hat egymásra a google hirdetés és a saját honlapunk. Ezeknek a hatásoknak a megértése segíti az üzleti fejlődésünk.

 

Google hirdetési rendszer lépésről lépésre

Google Kampány Menedzsment konzultációA konzultáció során emiatt nagyon fontos először átnézni az alapbeállításokat és a hirdetett felületeket. Ehhez egy Google Analytics hozzáférésre lesz szükségünk és a honlap kezelői felületét is látnunk kell, ahhoz, hogy valóban tanácsokat tudjunk adni. Így a konzultáció előtt, mi alaposan kielemezzük az eddig használt eszközöket. Ezeknek a beállításoknak az alapján tudjuk megmondani, hogy miken kellene változtatni.

A második lépcsőben magának a hirdető fióknak a beállításait vesszük górcső alá. Ezt követik az egyes kampány beállítások, majd a kulcsszavak és a hirdetések. Így a Google hirdetéseid teljes spektrumát átvilágítjuk. Így meg tudjuk mondani, miket kell módosítani az egyes területeken, ahhoz, hogy sokkal hatékonyabb és eredményesebb lehess. Azokon a pontokon, ahol fejlődésre van szükséged küldünk linkeket, aminek a segítségével elsajátíthatod a plusz tudást, ami ahhoz kell, hogy egyre jobban és jobban, valamint eredményesebbn menedzseld a Google Kampányaidat.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Google Kampány Menedzsment konzultáció” értékelése elsőként

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .